У маркетима се продаје само 30 одсто српске робе

На рафовима скоро пола трговинских ланаца у Србији налази се само 30 одсто српских, а
70 одсто страних, углавном хрватских и словеначких производа, упозоравају удружења домаћих потрошача.

Из удружења наглашавају да српски произвођачи имају велике проблеме у пласирању робе у овим маркетима.

Председник Националне организације потрошача Србије Горан Паповић каже да се “Идеа” и “Меркатор” нису прославили по условима које нуде домаћим добављачима.

– Прво вам траже 3.000 евра само да уђете на листу, па онда плаћате место на рафу, а на крају још они касне у плаћању испоручене робе – каже Паповић.

Према његовом мишљењу, након што Агрокор преузме словеначки Меркатор последице тог “укрупњавање” тржишта осетиће и потрошачи у Србији. Конкуренција ће бити још мања, а цене на тржишту формираће се искључиво “на основу картелског договора”.

Председник Уније потрошача Денис Перинчић каже да је јавна тајна да су српски произвођачи принуђени да плате да би се уопште појавили у неким малопродајним објектима.

Posted on June 22, 2013, in Трговина. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: