Зашто се за нове возачке чека и до 45 дан?!

Законски рок за издавање и продужење возачких дозвола је угрожен услед техничких проблема, наводи МУП..

Услед, како кажу, техничких проблема, Министарство унутрашњих послова већ данима прекорачава законски рок за издавање и продужење возачких дозвола.

Услед, како кажу, техничких проблема, Министарство унутрашњих послова већ данима прекорачава законски рок за издавање и продужење возачких дозвола.
“Отишао сам да продужим возачку дозволу, сачекао ред и, након што сам предао документа, службеница ме је обавестила да по дозволу дођем за 45 дана. Када сам јој указао на законски рок и да немам толико времена, она ми је љубазно објаснила да је апарат за израду дозвола у квару”, каже читалац “Ало!” дневних новина.

У МУП-у су за “Ало!” потврдили да касне, али и да се ради на отклањању квара:

“Проблем због кашњења је чисто техничке природе. Интензивно радимо на решењу тог проблема и може се рећи да ће у скоријем времену све доћи на своје место.”

Posted on May 18, 2013, in Државни апарат. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

