Јутарње навике које вам могу продужити живот

По јутру се дан познаје. Сигурно сте више пута чули ту реченицу, али вероватно нисте свесни колико је истинита. Ако вам је јутро стресно и испуњено нездравим навикама, имаћете лоше дане.

На то упозоравају амерички лекари који су направили упутства за лепша јутра. Усвојите ли их, могли бисте да уживате у срећнијем и здравијем животу.

Добоко дишите
Након спавања, соба је пуна устајалог ваздуха чак и ако вам је прозор био отворен.

Ако урадите вежбе ујутру пре него вас притисну све обавезе, направили сте сјајан посао. Чим устанете, отворите све прозоре у кући, главу избаците ван и дубоко удахните и издахните 10 минута. Притом би било добро да сами себе подсетите да сте живи, здрави и срећни.

Ако успете ујутру да развијете позитиван став, током дана ћете бити отпорнији на негативности које ће сигурно наићи.

Доручак пре кафе
Можда обожавате кафу ујутру, можда сте и пушач, али независно од тога, ни кафу, а ни цигарете не би требало да конзумирате ујутру пре него што сте нешто ставили у желудац.

Већ и врапци на гранама знају колико је доручак важан. Он је подлога за цели дан.

Истезање
Тело је након спавања помало тромо и сваки нагли покрет могао би да узрокује проблеме.
Како се то не би догодило, након јутарње хигијене, обавезно направите вежбе истезања.
Ако не знате како се раде, питајте тренера у оближњој теретани, а можете да потражите и на интернету.

Туширање
Ако вам је јутро стресно и испуњено нездравим навикама, имаћете лоше дане. Након вежбања, идите под туш и наизменично се истуширајте топлом и хладном водом. То ће подстаћи вашу циркулацију, а вас ће у потпуности пробудити и напунити енергијом.
Након тога, ако желите, можете кожу да почастите храњивим млеком за тело.

Телесне вежбе
Након истезања, тело наградите вежбањем. Ако урадите вежбе ујутру пре него вас притисну све обавезе, направили сте сјајан посао. Вежбе су пут до бољег здравља и виткости. Довољно је 15 минута.

Управљање временом
Највише проблема ујутру људи имају због лошег управљања временом. Сав јутарњи стрес произилази из журбе и кашњења. То је нешто што можете да избегнете ако се добро организујете.

Настојте увече пре спавања да направите план за сутрашњи дан. Тако ћете ујутру урадити све што смо вам предложили.
Наравно, требаће времена да усвојите нове навике, али немојте да одустајете. То су навике од којих ћете бити боље расположени, активнији, одморнији, здравији и лепши. (Ецономy. Рс, 14. Децембар 2012.)

Posted on December 18, 2012, in Здравље. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: