Дијета са грожђем – ефикасно топљење масних наслага

Килограми ће нестајати, а јешћете све врсте меса, јаја, воће и поврће

Ако нисте смршали почетком лета, а још нисте отишли на годишњи одмор, ево прилике. Испробајте грожђе дијету!

Знамо да је код дијета највећи проблем константна глад и одрицање од омиљене хране. Зато већина људи не успева да истраје у борби с вишком килограма. Уз ову дијету нећете ни осетити да сте на посебном режиму исхране, па ћете без муке и гладовања за само недељу дана ослабити чак три килограма.

Јешћете 400 г грожђа дневно, јаја, све врсте меса, укључујући и морске плодове, парадајз, паприку, лук, краставац, тиквице, патлиџан, блитву, купус, шаргарепу, печурке, воће, око 150 г меда и сувог воћа недељно, маслиново уље. Не смете унети више од 1. 200 калорија дневно.

Дијета подразумева свакодневно узимање грожђа. Оно је богато калијумом и грожђаним шећером, па због тога нећете имати нападе глади. Добро је за срце, а помаже и код анемије, астме, васкуларних и нервних болести. Осим што ћете смршати, захваљујући грожђу ваша црева ће боље радити, организам ће бити чистији и брже ће сагоревати резерве масти.

Ову дијету осмислила је др Ана Бинс, познати британски нутрициониста, а испробале су је многе светске звезде и после седам дана сви су били одушевљени резултатом. И на крају, током трајања дијете забрањено је јести све врсте шећера, пасуљ, грашак, чоколаду, со, мајонез, квасац и сирће. Пратите јеловник и после трећег дана вратите се на први.

Грожђе дијета
Доручак: парче интегралног хлеба, две шницле пилећих прса, 1 дл млека или јогурта
Ужина: 200 г црног грожђа
Ручак: кувано јаје, 250 г мешаног куваног поврћа, 40 г интегралног хлеба
Ужина: 200 г белог грожђа
Вечера: 150 г зачињене печене јунеће шницле, 40 г хлеба, а за десерт пире од јабука

2. Дан
Доручак: 50 г муслија, 2, 5 дл јогурта
Ужина: чаша сока од грожђа или 150 г белог грожђа
Ручак: 100 г печеног белог меса, 250 г мешаног куваног поврћа, 40 г интегралног хлеба
Ужина: 150 г црног грожђа
Вечера: 120 г грилованог ослића и 250 г салате од кукуруза и шаргарепе, 50 г хлеба

3. Дан
Доручак: воћни јогурт
Ужина: 200 г белог грожђа
Ручак: 100 г тестенине са сосом од парадајза и две кашике ренданог качкаваља
Ужина: воћна салата од јабука, крушака и грожђа
Вечера: 150 г младог сира, 250 г мешаног сировог поврћа, 40 г интегралног хлеба

(Ецономy. Рс, Курир 28. Август 2012.)

Posted on August 28, 2012, in Здравље. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: